Založ si blog

Archív: september, 2020

Štve ma nosenie rúška!

Odpovedal mi kamarát Milan na otázku, ako sa má, keď sme sa stretli na ulici. „Taká blbosť! Celý národ zmagorili. Taká chrípočka! Celá korona je jeden veľký podvod!“ Bolo mi jasné, že nemá zmysel ho presviedčať o opaku. Žijeme v postfaktuálnej dobe. Na faktoch nezáleží, pretože sa dajú sfalšovať. Preto si každý verí, čomu chce. Napriek tomu sa snažím medzi […]

Pokračovanie článku

Idem na operáciu, chcem aby dobre dopadla.

„Bol som objednaný na operáciu zubov. Nemal som žiaden dôvod obávať sa nejakých komplikácií, ale aj tak som sa rozhodol, že si dám urobiť emočnú úpravu tej operácie, aby dobre dopadla. Tak som zašiel k tvojmu otcovi, aby mi to emočne upravil.“ Povedal mi Andrej, môj dlhoročný klient, ktorý najprv chodil na emočné úpravy ku môjmu otcovi a po smrti môjho otca začal […]

Pokračovanie článku

Problémy s kožou – atopický ekzém detí.

Mám 2,5 ročnú dcéru a 5 mesačného syna. Obidvaja majú atopický ekzém. Dcéra sa často škrabe po celom tele, strháva si obväzy, dostáva záchvaty zúrivosti, hádže sa po zemi a pociká sa. Syn v kuse plače a rany mu strašne mokvajú. Berieme kotrikoidy, homeopatiká, ale nič nezaberá. Takto popísala situáciu svojich detí zúfalá matka Monika. A či má prísť na […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

Pellegrini absolvoval fotenie na oficiálny portrét. Novinkou bude pozadie s vlajkou

23.04.2024 15:58

Zvolený prezident Peter Pellegrini chcel, aby z fotografie vyžarovala aj národná hrdosť. Vyzdvihol preto novinku.

Alexander Birčák

Pokojnou mysľou vyriešime každú úlohu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 38283x
Priemerná čítanosť článkov: 2945x

Autor blogu

Kategórie